Mikroprocesorowy diagnoskop samochodowy DM-1 obsługuje osprzęt elektroniczny i elektryczny niezależnie od marek i modeli samochodów. Ten niewielki ręczny przyrząd oferuje podobne możliwości jak do niedawna oferowały najdroższe diagnoskopy stacjonarne.
Oto przykłady funkcji testowych diagnoskopu:
Czujniki ABS
Alternator - tętnienia napięcia
Napięcie akumulatora
Czujnik wałka rozrządu
Czujnik wału korbowego
Czujnik spalania stukowego
Przepływomierz
Czujnik podciśnienia
Czujnik ciśnienia
Czujnik położenia przepustnicy
Czujnik temperatury płynu chłodzącego
Czujnik temperatury oleju
Czujnik temperatury powietrza
Czujnik prędkości pojazdu
Czujnik w rozdzielaczu zapłonu
System odpowietrzania zbiornika
System recyrkulacji spalin
Regulacja wolnych obrotów
Układ zapłonowy
Wtryskiwacze
Magistrala CAN/BUS
. . . I wiele innych.
Dane techniczne diagnoskopu:
Przetwornik analogowo cyfrowy: 32 MHz
Pasmo wejściowe: 1 MHz (-3dB dla 1V/dz)
Impedancja wejściowa: 1 MW/20pF
Zakres napięcia wejściowego: -100V do 100V w szczycie (bez sondy x10)
Rodzaj sygnału wejściowego: AC, DC, GND
Rozdzielczość pomiaru: 8 bit
Liniowość: +/- 1bit
Wyświetlacz: LCD podświetlany monochromatyczny, 64 x 128 pikseli
Zakres pomiaru napięcia stałego: -80V do 80V (bez sondy x10)
Zakres pomiaru napięcia międzyszczytowego: 0 do 160V (bez sondy x10)
Podstawy czasu: 1,25us; 2,5us; 5us; 10us; 20us; 50us; 100us;200us; 500us; 1ms; 2ms; 5ms; 10ms; 20ms;50ms; 100ms; 200ms; 500ms; 1s; 2s; 5s; 10s;20s; 30s; 1min; 2min; 5min; 10min; 20min;30min; 1h na działkę
Wzmocnienie (bez sondy x10): 5mV; 10mV; 20mV; 50mV; 0,1V; 0,2V; 0,4V1V; 2V; 4V; 8V; 20V na działkę
Wyjście synału kalibracji sondy x10: 1kHz/ ok. 5Vpp, wzmocnienie 50% (opcja)
Ilość komórek pamieci: 7
Napięcie zasilania: 11VDC do 15VDC 500mA
Akumulatory: Typ AA NiMH minimum 1800 mAh - 5 szt.
Maksymalny prąd ładowania akumulatorów: 200 mA
Maksymalny czas pracy na akumulatorach: 10 h
Temperatura pracy: 0 - 50 stopni C
Rozmiary: 80x200x120mm
Waga: 450g (bez akumulatorów)