Cechy:
-Zmniejsza tarcie oraz zwiększa warstwę ochronną współpracujących elementów prowadząc do wydłużenia żywotności silnika.
-Modyfikuje właściwości powierzchni trących, tworząc trwałą warstwę zabezpieczającą silnik podczas rozruchu. Eliminując do minimum skutki krytycznej fazy rozruchu zimnego silnika.
-Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy metalowymi częściami.
-Zapewnia pełna, stałą i maksymalną ochronę współpracujących części.
-Chroni przed substancjami kwaśnymi, nagarami itp.
-Pozostaje w silniku nawet po wycieku lub standardowej wymianie oleju.
-Przyczynia się do znacznego wydłużenia trwałości mechanizmów.
-Jest mieszalny ze wszystkimi olejami silnikowymi, przekładniowymi, hydraulicznymi niezależnie od ich lepkości i klasy jakości. Bardzo dobrze miesza się z etyliną oraz naftą.
-Można go wlać do silnika w każdym czasie (niekoniecznie przy zmianie oleju), bez względu na stopień zużycia oleju znajdującego się w silniku.